ელ. ფოსტა
პაროლი

  • საოფისე საქმისწარმოების ერთწლიანი პრაქტიკული და თეორიული პროფესიული კურსი - 0 ID#49655
    ფასი:  0
    ტელეფონი:  (+995) 595424989
    ავტორის ყველა განცხადება: 37
    გამოქვეყნების თარიღი:  06/19/2018
    ნანახია:  134-ჯერ
    გაზიარება: 
    საოფისე საქმისწარმოების ერთწლიანი პრაქტიკული და თეორიული პროფესიული კურსი

    მომავალი ოფისმენეჯერებისთვის, ფეისბუქ-გვერდის რედაქტორებისთვის,

    PR და HR სამსახურების თანამშრომლებისთვის

    სასწავლო კურსი ორიენტირებულია მოამზადოს კვალიფიციური თანამშრომელი აღჭურვილი შესაბამისი ცოდნითა და ეფექტური საქმიანობისთვის საჭირო უნარ-ჩვევებით. ვიწვევთ მომავალ

    • ოფისმენეჯერებს

    • ადმინისრაციულ ასისტენტებს

    • ფეისბუქ-გვერდის რედაქტორებს

    • ასევე პიარისა და ადამიანური რესურსების მართვის სამსახურის თანამშრომლებს

    • ნებისმიერ მსურველს, დასაქმებულებს და სამსახურის მაძიებლებს, რომელთაც სურთ აიმაღლონ კვალიფიკაცია საქმისწარმოების სფეროში თანამედროვე მოთხოვნების შესაბამისად.

    სასწავლო პროგრამის გავლის შემდეგ შეიძენთ ყველა საჭირო ცოდნასა და პროფესიულ უნარ-ჩვევას, რომელიც საშუალებას მოგცემთ გახდეთ კონკურენტუნარიანი კადრი შრომით ბაზარზე, რაც წარმატებული დასაქმებისა და სასურველი სამუშაოს პოვნის გარანტიაა.

    კურსის განმავლობაში პრაქტიკული ნაწილის პარალელურად მსმენელთა 2-3 კაციანი ჯგუფები გაივლიან თეორიას. ორივე მიმართულებას უძღვებიან მრავალწლიანი გამოცდილების მქონე კვალიფიციური ტრეინერები.

    კურსი შედგება 3 მოდულისგანს:

    I მოდული:

    კომპიუტერი თანამედროვე ოფისში II მოდული:

    ოფისმენეჯერი თანამედროვე ოფისში III მოდული:

    უცხო ენა (არჩევით)

    საოფისე პროგრამები (ვინდოუსი, ვორდი, ექსელი, პოვერპოინტი, აუთლუქი, ინტერნეტი, მეილი); გრაფიკული პროგრამები (ფოტოშოპი, ქორელი); ვებ-დიზაინი (HTML-ის გამოყენება) ოფისის მენეჯმენტის არსი თანამედროვე საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისად. რუსული, ინგლისური, იტალიური, თურქული, გერმანული, ესპანური.

    სურვილის შემთხვევაში შესაძლებელია დამატებით აირჩიოთ 3დე-მაქსის კურსი და ქართული მართლწერა.

    პრაქტიკული ნაწილის განმავლობაში ისწავლით კომპიუტერული პროგრამების ეფექტურ გამოყენებს:

    • გაეცნობით და შეძლებთ თავად შექმნათ შიდა მოხმარებისა და საქმიანი ურთიერთობებისთვის საჭირო დოკუმენტაციის და საილუსტრაციო მასალის ექსკლუზიური დიზაინი საერთაშორისო სტანდარტების დაცვით (კომპანიის საიმიჯო ბლანკი, ინვოისი, სამივლინებო და ანგარიშგების ფორმები, ბრძანება, მისალოცი ბარათი, საპრეზენტაციო მასალები, აქციებისა და დაგეგმილი პროექტების ეფექტური ვიზუალიზაცია და ა. შ.)

    • შექმნით ეფექტურ ილუსტრაციებს ფასდაკლებების, აქციების, ახალი პროექტების შესახებ, დაამუშავებთ ფოტოების გრაფიკულ პროგრამებში (ქორელი, ფოტოშოპი) და განათავსებთ ფეისბუქ-გვერდზე

    • მოამზადებთ ეფექტურ პრეზენტაციებს პოვერპოინტში

    • გაამდიდრებთ საპუბლიკაციო მასალებს გრაფიკებითა და სხვა თვალსაჩინოებით

    • შექმნით ადვილად მოხმარებად ფუნქციონალურ ბაზებს ექსელში

    • ისწავლით მეილების დაჯგუფებას სამიზნე ჯგუფების მიხედვით აუთლუქში, ისწავლით ელექტრონულ კალენდრის გამოყენებას დღის დასაგეგმად

    • შეძლებთ ვებ-გვერდის, ფეისბუქ-გვერდის რედაქტირებას და მართვას

    ამ პრაქტიკული უნარ-ჩვევების გარდა მიიღებთ თეორიულ ცოდნას:

    • გაეცნობით ადმინისტრაციული ასისტენტის, ოფის-მენეჯერის, საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და ადამიანური რესურსების მართვის სამსახურის ფუნქცია-მოვალეობებს.

    • ისწავლით მოლაპარაკების მენეჯმენტს

    • დაეუფლებით სატელეფონო საუბრის ეტიკეტს

    • გაეცნობით ბიზნეს კომუნიკაციის ფორმებსა და საშუალებებს (შეხვედრების ორგანიზება, კომუნიკაციის ეტაპები, კონფლიქტების მართვა)

    • შეძლებთ სამუშაოს ეფექტური დაგეგმვას და შესრულებაზე კონტროლს

    • შეისწავლით დოკუმენტ-ბრუნვის ორგანიზების წესებს და საშუალებებს

    • ისწავლით საკადრო დოკუმენტების წარმოებას - თანამშრომელთა პირად საქმეებთან, ხელშეკრულებებთან მუშაობას (HR მენეჯმენტი)

    სწავლების პრინციპები: სწავლება ინტერაქტიული ფორმატისაა, უზრუნველყოფილია თითოეული მსმენლის აქტიური ჩართულობა ტრენინგის პროცესში. ყოველ შეხვედრაზე მსმენელს გადაეცემა ლექციის შესაბამისი სასწავლო მასალები („ჰენდაუტები“); ტრენინგის მსმენელი მოისმენს და ნახავს ლექციის შესაბამის პრეზენტაციებსა და ვიდეო რგოლებს; შეხვედრის მონაწილეებს შორის განხილული იქნება ქართული და განვითარებულიქვეყნებისსხვადასხვაპრაქტიკულიბიზნეს-კეისები.

    კურსისხანგრძლივობა: ერთისასწავლოწელი

    კურსის ღირებულება: 1530 ლარი. ანგარიშსწორება შესაძლებელია თვეებზე გადანაწილებით, გადანაწილება მოხდებაშეთანხმებით.

    სერთიფიკატი: კურსის დასრულების შემდეგ მსმენელებს გადაეცემათ ევროპული სტანდარტის შესაბამისი სერთიფიკატი და სარეკომენდაციო წერილი.



    მისამართი. მ.ისანი, ( ისნის გამგეობასთან ,ახალი აშენებული 12 სართულიანი საათიან შენობაში,) ჰლბრუკის ქუჩა N1 II სადარბაზო მეოთხე სართული.

    მ.სამედიცინო ინსტიტუტი, ვაჟა ფშაველას გამზირი 2ა I სადარბაზო, მესამე სართული ,ბინა 13,(პეკინის მხრიდან: პეკინის 38 .( 28-46) ) არქივის პირდაპირ.

    დაგვიკავშირდით და გაიარეთ რეგისტრაცია კურსზე:2 27 36 01, 2 77 62 06, 595 42 49 89 . www.ILC.ge, ilcposta@gmail.com



    მსგავსი განცხადებები
    ვალუტის კურსი/კონვერტორი
    დოლარი
    2.4578
    ევრო
    2.8597
    რუბლი
    3.8955
    ლარი
    1
    Copyright © 2003-2018 Boom.ge რეკლამა | სტატისტიკა | კონტაქტი
    ელ.ფოსტა ან პაროლი არასწორია
    ელ. ფოსტა
    პაროლი